piątek, 7 lutego 2014

Friday spa day!

Dziś dotarła do mnie paczka z kosmetykami z AVON. Zamówiłam zestaw z mojej ulubionej serii kosmetyków tej firmy - planet spa. Jeszcze nigdy nie zawiodłam się na tych kosmetykach. Mają delikatne zapachy, nie podrażniają skóry, a przede wszystkim działają! Ponadto są pięknie zapakowane. W zestawie: maseczka do twarzy, żel do pielęgnacji okolic oczu, krem do twarzy, maska do włosów - wszystkie z ekstraktem czarnego kawioru. Według producenta czarny kawior ma działanie rewitalizujące. Ale czy faktycznie skuteczne? Zobaczymy! 
Niebawem opiszę rezultaty. Zostawiam Was ze zdjęciami :) Admire! 





 


Używałyście kiedyś kosmetyków z tej serii? Polecacie? :)





3 komentarze:

  1. Mam kilka maseczek z planet spa. Ta błotna - oczyszczająca pory jest najlepsza. Jest teraz taka nowa mgiełka, pięknie pachnie pewnie się skuszę do zamówienia jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o maseczki to przetestowałam większość i niebawem pojawi się post o tym :) Nową mgiełkę też mam, przyjemny zapach :)

      Usuń
  2. Ja z Avonu już dawno nie zamawiałam, ale w przypadku tych przedstawionych muszę przyznać, że mają bardzo fajne opakowania. Uwielbiam połączenie czerni ze złotem.

    OdpowiedzUsuń