wtorek, 11 lutego 2014

Eyelashes with aero

Na początku marca będzie premiera nowego tuszu do rzęs od AVON. Czy mascara Aero Volume jest rzeczywiście godna uwagi?


Zalety: dobrze rozczesuje rzęsy, na każdej równomiernie rozprowadza nie za dużą ilość tuszu, dobrze unosi, wydłuża, ma lekką konsystencję, ładny odcień czerni, łatwa do aplikacji szczoteczka

Wady: Nadaje się na makijaż dzienny, nie daje efektu makijażowi wieczorowemu, nie pogrubia, zalecane zużycie to tylko 3 miesiące


  

Już niedługo macie okazję same wypróbować tej nowości. Cena również będzie atrakcyjna- 17,99 pln. Podsumowując krótko: nie dorównuje mojej ulubionej mascarze. Ale o tym innym razem ;) See you !

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pitt :) widać, że kota nie masz :D bez urazy :P wiem, że jesteś miłośnikiem psów ;)

      Usuń
  2. Mam kilka tuszów do rzęs z Avonu, które lubię i jestem ciekawa tego też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jednym z lepszych tej marki. Moim zdaniem najlepszy od Avon to mascara Extend, tylko ta czarna wersja :)

      Usuń
  3. Użyłam go raz i jestem zadowolona, daje lekki, naturalny efekt przy dziennym makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że na dzienny makijaż to on się nadaje idealnie ;))

    OdpowiedzUsuń