niedziela, 9 lutego 2014

Light pink sweater

Pojawił się w poście w luźnej stylizacji na co dzień, a tym razem przedstawię Wam w wersji eleganckiej. Dlaczego właśnie ten sweterek przypadł mi do gustu? Otóż jest z dobrego materiału, który jest delikatny i miły w dodytku, a co najważniejsze nie mechaci się. Do sweterka dobrałam skórzaną spódniczkę, która nadała charakter całości. Myślę, że taki zastaw jest na tyle uniwersalny, że sprawdziłby się zarówno w pracy jak i na imieninach u cioci. Let's see ;)





sweterek - F&F
kurtka - ZARA
spódnica - second hand
buty - Centro.
torba - Centro.
branzoletki - Diva, I am, DIY


Co powiecie na post pokazujący moje ulubione branzoletki ? :)



4 komentarze:

  1. Też mam taki jasnoróżowy sweterek i bardzo go lubię ale mój TŻ nie wiedzieć dlaczego, go nie znosi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę jak się coś mechaci :D więc gratuluje sweterka : o

    OdpowiedzUsuń