piątek, 14 lutego 2014

Monique Lhuillier’s Fall/Winter 2014-15 collection

W związku z dzisiejszymi Walentynkami, przedstawiam Wam inspiracje kreacji na wieczór np. na romantyczną kolację. Realizacje nowych projektów zostały przedstawione podczas New York Fashion Week. Projektantka postawiła na kobiecość i elegancję, zachowując przy tym świeżość i delikatność. 
Jeśli chodzi o moje świętowanie, to Walentynki mam przez cały rok i nie szykuję specjalnych prezentów :)
Zostawiam Was ze zdjęciami i lecę szykować się na kolację :) 






A Wy obchodzicie to święto? Jaką kreację wybrałybyście na romantyczną kolację? :)

źródło zdjęć: http://www.fashiontv.com/


5 komentarzy:

  1. Dziś wyjątkowo spędzam to święto w łóżku z katarem i bólem gardła :P

    a co do kolekcji Monique zdecydowanie przypadła mi do gustu! Kazda kreacja ma pazur. Osobiście najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja oczywiście w dzień przed Walentynkami przekonałam sie, że nie mam w szafie nic czerwonego! no jak to tak.. na szczęście wykopałam z szafy marynarkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z tych kreacji bym nie wybrała :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga sukienka podoba mi się przeogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne sa te suknie;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń